niedziela, 6 września 2020

Nowe opowiadanie

 A/N: Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale umieszczam post. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, a w zasadzie przerabiam stare. Umieszczam je w innym portalu. Zainteresowanych odsyłam na wattpad 

https://www.wattpad.com/948967292-jak-w-ksi%C4%85%C5%BCce-prolog


"Jak w książce" to historia Magdy i Aleksa pełna humoru i sensacji, przeplatana tajemnicą i bibliotekarskimi smaczkami :) Oczywiście popularny schemat i wątek mafijny musi być :D Czyli to wszystko co lubiłyście do tej pory w moich opowiadaniach :) Mam nadzieję, że też się spodoba. 


Miłego czytania, Peace out, Chandni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowe opowiadanie

 A/N: Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale umieszczam post. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, a w zasadzie przerabiam stare. Umie...