sobota, 28 października 2017

A/N od Chandni - naste z kolei :)

Kochani, Właśnie zakończyłyśmy z Alexanderttą nasze 8 i ostatnie Dziecko. Z tej okazji chciałabym wszystkim - którzy od trzech lat - czytali, komentowali nasze opowiadania. Dzięki, że wytrzymaliście tak długo :) Każdy komentarz umacniał i dawał kopa by pisać coraz lepsze rozdziały i coraz lepsze części naszych Dzieci. A więc Sfora, Zuzanna Jędrusik, Ania Emma, NSO231200 WIELKIE DZIĘKI dla WAS!!! 

Najbardziej jednak chciałabym podziękować Alexandrettcie za To, ze 3 lata temu zgodziła się na współpracę przy 'zbrodni' ze mną :) Na użyczenie swoich postaci i połączenie ich w jedno uniwersum wraz z moimi bohaterami. To była rewelacyjna przygoda i BARDZO Ci Alexandretto dziękuję za to :) To była czysta przyjemność tworzyć z Tobą i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się coś razem stworzyć - kiedy nasze weny wrócą w końcu z tych Wysp Dziewiczych :D

Trzymajcie się ciepło i powodzenia w tym co robicie. I nie zapominajcie o Nico, Oldze i ich szalonej rodzince :)


Peace, Chandni, out


9 komentarzy:

  1. Czyli to już koniec? Ale jak? Proszę nie...
    Ale coś się pojawi od czasu do czasu prawda?!

    Tak ogólnie, kocham wasze opowiadania, czasem sobie wracam do niektórych :D
    Tylko tyle tych bohaterów tu jest, że czasami mylę sobie kto kim jest :P
    [Czy byłaby możliwość zrobienia listy bohaterów (i ich funkcji, czy czegoś takiego), aby było łatwiej?]

    A i dziękuję za podziękowania :D Ja również dziękuję, że mogłam przeczytać te przecudowne opowiadania, historyje, one-shoty, dodatki, czy co tam jeszcze było. Kocham cię, kocham was. I jednak mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja, coś przeczytać. :**

    Pozdrawiam i posyłam buziaczki :***
    Nie-Zuzanna-Jedrusik-tylko-Zuza-J-ewentualnie-Hrabina-Star

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety na razie koniec :( Też nad tym ubolewamy ale na pewno coś jeszcze się pojawi. Jeśli nie długie to krótkie opowiadania :) Zaraz się zabiorę i zrobię listę bohaterów. Tylko z rodziny Icarusa czy psycholi, z którymi mieli do czynienia też?

    Pozdrawiam :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci najwygodniej :D
      Psycholi, też można zrobić (chociażby tylko imię, nazwisko i ew. przezwisko :P)

      Usuń
  3. Moja Droga Chandni, bardzo dziękuję za słowa uznania, ale tak w zasadzie to ja chciałam Tobie podziękować za te wszystkie lata (ależ to brzmi... ;D) i za te wszystkie opowiadania. Moim skromnym zdaniem, wyszło nam super extra i mega. To była naprawdę wielka przyjemność móc splątać wątki tych wszystkich ludzi i patrzeć, co zrobią :D Bestie z nas :D I mam nadzieję, że jak Weny się ockną, to znowu coś razem zrobimy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodząc na tego bloga z zamiarem nadrobienia w czytaniu Projektu "Olimp" nie spodziewałam się tego, że wejdę tu aby przeczytać do końca wasze ostatnie wspólne opowiadanie (trzymam za słowo, że na razie tzn. kiedyś wrócicie - może z nowym pokoleniem :P)...
    Jest taki trochę żal, że to już koniec, ale was rozumiem i szanuję tą decyzję. Dzięki za te 3 lata świetnej historii! (ja tyle nie wytrzymałam :P) Stworzyłyście razem niesamowite universum do którego będę wracać z całą pewnością :)

    Chandni czy mogę mieć prośbę? Mogłabym prosić o przesłanie w formie pdf wszystkich waszych dzieci? Miałam kiedyś kilka od ciebie już, ale gdzieś mi się zgubiły...

    OdpowiedzUsuń

Nowe opowiadanie

 A/N: Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale umieszczam post. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, a w zasadzie przerabiam stare. Umie...