sobota, 29 września 2012

Słowo od Chandni 2

A/N: Ja stanowczo ostatnio za dużo A/N do Was pisze :P Niestety nie mam dobrych wieści odnośnie fików NCIS - wen jak się zablokował, tak się odblokować nie może :/

Natomiast zwracam się do osób, które czytały 'Kamienie Archaniołów' i tych, które nie czytały :P Siedząc w sobotę w pracy i zapisując studentów do biblioteki, w międzyczasie zastanawiam się...
Łapki do góry czy chciałybyście aby powstał blog z:

a) Dolce Vita, czyli przygody Nico i Syriusza;
b) Shardiff, czyli dlaczego Ziva go się tak bała i czym się zajmował zanim pojawił się w  NCIS.

Jeśli nie chcecie też napiszcie ;)

Gorące całusy,

Chandni

ps. siedzę i się nudzę, bo co chwila tylko poprawiam pod katem edytorskim ten tekst - praca w soboty to ZUO!

2 komentarze:

  1. Chandni, czemu Ty takie dziwne pytania zadajesz, hę?
    a) tak
    b) tak

    Ale Shardiff pierwszy :) Żądam krwi :D
    A poważnie, jak najbardziej. Pisz, publikuj, pozwól nam, małym robaczkom tudzież innym żuczkom, cieszyć się Twoim wielkim talentem :D
    Czekam z niecierpliwością.

    P.S. Zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę b :D:D Interesuje mnie to strasznie :D
    Mi tak samo wen na NCIS nie chcę " działać "

    OdpowiedzUsuń

Nowe opowiadanie

 A/N: Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale umieszczam post. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, a w zasadzie przerabiam stare. Umie...