środa, 21 sierpnia 2013

Słowo od Chandni part 5

A/N: Wiem, wiem... wszyscy spodziewacie się i wyczekujecie nowych rozdziałów na tym blogu, na Dolce Vita i na Shardiffie. Niestety mam złą wiadomość - WEN przepadł. Szukam, reanimuję, błagam, straszę, motywuję - NIC :( Dlatego niestety na czas nieokreślony jestem zmuszona zawiesić wszystkie blogi.
Mam nadzieję, że Wen odnajdzie się i będę mogła wrócić by dokończyć zaczęte projekty i wrócę z czymś fajnym by zacząć jakiś projekt NCIS.  Dziękuję bardzo wszystkim za wsparcie i komentarze :* Na pocieszenie daję tapetkę. Trzymajcie kciuki, a jak spotkacie błąkającego się Wena to nakopcie do tyłka i odeślijcie do mnie. 


Chandni, peace, out! 




5 komentarzy:

  1. Też weny gdzieś uciekły i wrócić nie chcą... Jak już myślę, że coś będzie jednak się rozmyślają i dają nogę... frustrujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę im przywalić:/ w DV coś się dzieje-zmuszam go do korekty, ale czy potem ruszy to nie wiem:/ Mam nadzieję, zer niebawem Twój Sfora wen się też odnajdzie bo czekam na nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę im przywalić:/ w DV coś się dzieje-zmuszam go do korekty, ale czy potem ruszy to nie wiem:/ Mam nadzieję, zer niebawem Twój Sfora wen się też odnajdzie bo czekam na nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci (a raczej napiszę), że po kolejnym oblanym egzaminie praktycznym na prawko trochę się zdołowałam co nasunęło mi kilka pomysłów, ale wiadomo w jakim klimacie bardziej... za to wizyta u rodzinki była udana i było dużo wspomnień z przeszłości co znów natchnęło mnie pozytywnie... to troszkę niebezpieczna mieszanka i nie wiem co z tego wyjdzie, ale biorę się za pisanie...

    Generalnie plan jest taki najpierw kończę Zwierzakowo, potem spróbuję rozkręcić Nightingale, a potem może coś się ruszy z Aniołkami (bo ten mój wen zaczął to a teraz wymyśla kolejne i kolejne wersje tego jak by mogło wyglądać spotkanie Tonego z GibbsTeam, Buźki z A-Team i generalnie całej tej wesołej bandy)...

    Wybacz, że się tak rozpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To super, że pojawiają się pomysły bo niecierpliwie czekam na kolejne rozdziały :) Jestem bardzo ciekawa zarówno znanych mi już jak i tego całkiem nowego. Mnie chyba zablokowało pisanie pracy magisterskiej :/ Próbuję chociaż dokończyć korektę DV, ale zobaczymy jak to będzie. Zatem trzymam kciuki za Twojego Wena bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń

Nowe opowiadanie

 A/N: Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale umieszczam post. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, a w zasadzie przerabiam stare. Umie...