sobota, 26 maja 2012

Słowo od autora ;)

Cieszę się, że fiki sie podobają i dziękuję za komentarze:)Lovatic ♥ Miałam pisać dedykację właśnie dla Ciebie odnośnie fika Ziverowego;) Bo czułam, że Tobie najbardziej się spodoba. Do Sfory Gibbsa wrócę, jednak zajmie mi to chwilę bo sesja mi się zaczyna - rozumiecie, prawda :) No chyba, ze dostanę takiego szalonego Wena jak przy tym crossie...

A co do fiku 'Ianto Barrowman'... duh... historia Barrowmana i Shardiffa należy do zupełnie oddzielnego opowiadania. Najpierw bym musiała Was wprowadzić w historie całkiem stworzoną przeze mnie by później przejść do NCIS'ów naszych, a nie wiem czy ktoś byłby zainteresowany czytaniem tego, bo to długie i troche by potrwało zanim dotarlibyśmy do momentu z crossa. 

Sfora - jak zauważyłaś to trochę cos jak seria o Bournie+ncis+mossad+agencje szpiegowskie+zabójcy na zlecenie+szybcy i wściekli+(...)Odnośnie czytanych przeze mnie blogóa - staram sie być na bieżąco w czytaniu i komentowaniu ale mogę mieć teraz zaległości i jak czegos nie skomentuję to wybaczcie - nadrobię jak tylko się da ;) 

Tyle ogłoszeń ode mnie. 

Pozdrawiam, Chandni

8 komentarzy:

  1. I się nie myliłaś, bo bardzo mi się Ff o Zivie spodobał :) Sesja się zaczęła więc możemy poczekać na następny ff :) Jak to się mówi pierw obowiązki potem przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ja też za bardzi czasu mieć nie będę, bo zaczynają mi się praktyki, no i jeszcze mam 3 egzaminy do zaliczenia, no i do tego praca oczywiście... koszmar.
    Niemniej jednak czekam na ciąg dalszy Sfory Gibbsa i nowe dzieła twojej wyobraźni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę czyli wy wszystkie już pracujecie , a tu taka gówniara z Wami jak ja piszę O.o..a myślałam, że ktoś w moim wieku też ma zamiłowanie do pisania i czytania Ff :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovatic ♥ pracujemy bądź studiujemy albo oba na raz :D Ale powiem Ci, że znam wiele dziewczyn z gimnazjum i liceum, które też piszą i czytają fiki :) Będąc na studium pisałam opowiadanie z dwoma dziewczynami, które wtedy były w 1 LO. Dobrze jest wcześnie zacząć bo ćwiczysz twórczość i pisanie :) A kobiet o wiek się nie pyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, to ja zaczęłam bardzo późno, bo to są moje pierwsze napisane fiki :) Wszystko, co do tej pory wymyśliłam, miałam w głowie :D I to był błąd, bo już dużo zapomniałam :) Ale teraz już jestem mądrzejsza :D Chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Alexandretta człowiek uczy się na błędach ;) Szkoda, że nie zapisywałaś. Ja od 8 lat wszystko spisuje. Najpierw na kartkach a teraz na komputer. No i zawsze staram sie mieć zestaw długopis+kartkę przy sobie bo nigdy nic nie wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczęłam wymyślać już coś w 3 gimnazjum, w 2 liceum zaczęłam coś zapisywać głównie wtedy z "Kryminalnych", a teraz piszę z NCIS... bo wen na Krymy się skończył :(
    Miałam kiedyś nawet bloga o Kryminalnych, chyba nadal gdzieś można go znaleźć: Kryminalni Sfory... może dzięki powtórką na TVN 7 ruszę go znowu...
    W sumie to do pewnego czasu, tak jak Chandni, noszę przy sobie długopis i notes, tak na wszelki wypadek... to trochę dziwne lubię pisać choć jestem dyslektykiem i robię tyle błędów, że ręce opadają... ale się rozpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sfora ale przynajmniej ćwiczysz pisanie i to bardzo ważne jest! Ja zaczynałam od Władcy Pierścieni a potem własne opowiadanie, następnie 3 opowiadania z wątkiem Bollywoodzikim (w 2-ch połączyłam wątek bolly z NCIS :D) A teraz duzo ff pisze do różnych seriali. Jakiś pomysł się znajdzie, zacznę go pisać i nie kończę :/

    OdpowiedzUsuń

Nowe opowiadanie

 A/N: Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale umieszczam post. Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, a w zasadzie przerabiam stare. Umie...